Minit Vás žiada o súhlas s používaním Vašich údajov na nasledujúce účely:

Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku pomocou možností nižšie. Súhlas môžete zrušiť prejdením na odkaz v dolnej časti tejto stránky alebo v našich pravidlách ochrany súkromia.

Technické cookies

Tieto cookies potrebujete pre správny chod webovej stránky. Obsahujú anonymizované informácie o Vaších výberoch

Analytické cookies

Pre vylepšenie naších služieb, využívame službu Google Analytics, ktorá odosiela anonymné informácie o Vašej návšteve a zbiera agregované dáta o zvyklostiach návštevníkov, vďaka ktorým denno denne vylepšujeme naše služby.

Spravovať možnosti Odmietnuť Prijať odporúčané nastavenia
SK EN
SK EN
About us Products Sourdough products Bakeries Franchise Retail Contact
back
back

Manažér logistiky a dopravy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

My sme MINIT! Rastieme spolu s našimi plánmi, rozširujeme výrobu našich chrumkavých výrobkov a budúci rok otvárame náš nový závod.
Hľadáme skúseného kolegu z oblasti logistiky, ktorý sa nebojí výziev a má chuť pridať sa k nášmu MINIT tímu.

NÁPLŇ PRÁCE, ZODPOVEDNOSTI, PRÁVOMOCI

  • Zodpovednosť za plánovanie, riadenie a rozvoj oddelenia dopravy.
  • Riadenie, motivovanie a rozvoj kolegov na oddelení – 25 ľudí (administratívny pracovníci + vodiči).
  • Monitoring logistických procesov a ich neustále zlepšovanie.
  • Sledovanie kľúčových ukazovateľov a ich reporting.
  • Nastavovanie vyťaženosti vozidiel, plánovanie trás, vyhodnocovanie efektivity a nákladov na PHM, optimalizovanie trás.
  • Príprava reportov a správ o mesačnej spotrebe PHM, o stave motorových vozidiel, navrhovanie optimalizácie prevádzkových nákladov.
  • Sledovanie technického stavu vozidiel, zabezpečovanie preventívnych prehliadok, opravy a údržby dopravného parku spoločnosti.
  • Spolupráca s partnermi a s logistickými centrami, riadenie a riešenie problémov súvisiacich s dodávkou tovaru.
  • Riešenie poistných udalostí.
  • Vedenie dokumentácie v oblasti dopravy a prevádzky.


Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem! Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky spojené s pracovnou pozíciou.
Ďakujeme za pochopenie!

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v stabilnej a prosperujúcej spoločnosti
  • Firemný telefón a notebook
  • Zľava na produkty firmy
  • Vianočný bonus, náborový bonus
  • Firemné akcie, teambuildingy
  • Rodinná a priateľská atmosféra

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si každého uchádzača, všetky žiadosti starostlivo posúdime a podrobne vyhodnotíme. Získané osobné údaje nikomu neposkytujeme, nesprístupňujeme ani nezverejňujeme. Vo vzťahu k ich spracúvaniu majú uchádzači všetky práva dotknutej osoby, vrátane práva na prístup k údajom, ich opravu, vymazanie a blokovanie. Všetky zaslané životopisy a motivačné listy sú v súvislosti s realizáciou výberového konania v zmysle § 79 zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov uchovávané po dobu šesť mesiacov. Po tejto lehote v zmysle toho istého zákona budú Vaše osobné údaje zlikvidované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Miesto práce
Múzejná 208/1, Dunajská Streda

Termín nástupu
podľa dohody

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý
QAD - Pokročilý
SAP - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

riadenie oddelenia dopravy

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Minimálne 5 ročná prax s riadením oddelenia dopravy,
  • znalosť problematiky hygieny potravín, ich skladovanie a prepravy,
  • znalosť systémov a štandardov kvality v potravinárstve,
  • právne a ďalšie súvisiace predpisy v oblasti cestnej dopravy,
  • zásady BOZP a PO,
  • skúsenosť s riadením tímu min. 20 ľudí.
  • znalosť systému na optimalizáciu trás.
  • slovenský jazyk, maďarský jazyk, angličtina je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

MINIT je jedným z najväčších výrobcov a predajcov mrazených pekárenských výrobkov v strednej Európe, ktorý má jeden z najmodernejších výrobných závodov.

Sme tvorcami pekárenských zážitkov a našou misiou je robiť každý deň krajším. MINIT je značka, ktorá si cení rodinnú spolupatričnosť, vzájomný rešpekt, nadšenie, dôveru a spoluprácu, teda hodnoty, ktoré sú vlastné každej zdravej a dobrej rodine.

Naše výrobné portfólio má takmer 150 druhov, od francúzskych croissantov až po kváskový chlieb. MINIT predáva svoje výrobky prostredníctvom svojej 500 člennej siete franchise pekární na Slovensku a v Čechách. Zároveň sme významným dodávateľom pre maloobchodné reťazce, obchody s potravinami, čerpacie stanice a HoReCa zákazníkov na Slovensku, v Českej republike, Maďarsku, Poľsku a v ďalších európskych krajinách.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Aradská Polák
E-mail: poslať životopis

Min wage

3 000 - 3 500 EUR/mesiac finálna mzda bude dohodnutá na základe skúseností kandidáta

Job title

plný úväzok