Slováci si zvolili našu spoločnosť MINIT ako jednu zo svojich najobľúbenejších značiek v rebríčku KPMG TOP 50 Zákaznícky najobľúbenejších značiek za rok 2023. O umiestnení rozhodlo viac ako 2 500 Slovákov v prieskume zameranom na zákaznícku skúsenosť (CX), ktorý spoločnosť KPMG organizovala na našom trhu už po siedmykrát.
Hodnotenie zákazníckej skúsenosti má za sebou turbulentný rok. Značne ho ovplyvnila ekonomická situácia a inflácia - až 90 % respondentov uviedlo, že stúpajúce životné náklady v dôsledku inflácie majú v súčasnosti nejaký vplyv na ich nákupné správanie, rozhodovanie a vnímanie hodnoty značiek.
Čo sa týka kategórie Reštaurácie a rýchle občerstvenie, pre zákazníkov je rozhodujúca rýchla obsluha a prijateľné ceny. Súčasným lídrom v tejto kategórii je naša značka Minit. Podľa prieskumu KPMG vynikajúca zákaznícka skúsenosť s našou značkou sa vyznačuje pozitívnou spätnou väzbou od zákazníkov i absenciou negatívnych komentárov. Zákazníci si pochvaľovali najmä kvalitu, rýchlu a priateľskú obsluhu a prijateľné ceny. Značka Minit sa dokonca umiestnila ako jediná v prvej päťdesiatke spomedzi všetkých hodnotených značiek v tomto sektore.
Umiestnenie v rebríčku nás veľmi teší a zároveň motivuje k ďalšiemu zlepšeniu našich služieb, veď spokojnosť zákazníkov je našim prvoradým cieľom. Veľmi si ceníme ich vnímanie značky, recenzie a spätnú väzbu, z ktorých môžeme čerpať .
Máte záujem o prácu v MINIT? Pošlite nám svoj životopis, ďakujeme.