S veľkou radosťou zdieľame skvelú správu – naša rodinná spoločnosť MINIT sa v prestížnom prieskume KPMG – Najobľúbenejšie značky na Slovensku umiestnila celkovo na 17. mieste a získala 1. miesto v kategórii Reštaurácie a rýchle občerstvenie!
Štúdia, vychádzajúca z medzinárodného výskumu Customer Experience Excellence, sa zameriava na hodnotenie zákazníckej skúsenosti so značkami a spoločnosťami. Na Slovensku sa do nej zapojilo 2 521 respondentov, ktorí hodnotili až 142 značiek.V sektore Reštaurácie a rýchle občerstvenie, kde sme získali prvenstvo, zákazníci ocenili najmä rýchle dodanie jedla, prijateľné ceny a priateľskú obsluhu. MINIT sa už druhý rok po sebe stal lídrom tohto sektora a v celkovom hodnotení sa posunul o 22 priečok vyššie, čím sa dostal medzi TOP 20 značiek na Slovensku!
Nárast v pilieri empatia (+5,5 %) – naši zákazníci si veľmi vážia naše usmievavé a milé predavačky a rýchlu obsluhu. V pilieri očakávania (+4,4 %) sme získali uznanie za široké portfólio našich produktov.
Hodnota značky v očiach zákazníkov vzrástla o 6,9 %, pričom čoraz viac vnímajú skvelý pomer ceny a kvality ako kľúčový faktor pri rozhodovaní o nákupe.Toto ocenenie nás nesmierne motivuje k ďalšiemu rastu a inováciám, aby sme našim zákazníkom prinášali ešte kvalitnejšie produkty a služby. Naša zákaznícka spokojnosť je pre nás absolútnou prioritou, a preto sa aj naďalej budeme snažiť, aby MINIT ostal synonymom kvalitného pečiva, príjemnej obsluhy a nezabudnuteľného zážitku z nákupu.Ďakujeme našim zákazníkom, zamestnancom a partnerom za ich neustálu podporu. Vaša priazeň je pre nás tým najcennejším!
Marhuľových minitiek zjeme na Slovensku ročne viac ako 3,5 milióna kúskov?
Máte záujem o prácu v MINIT? Pošlite nám svoj životopis, ďakujeme.